TROY......... Toni Aranyó



Aniràs a la tomba a base d’hòsties. A la tomba.

Gitano. T’ho repeteixo per últim cop, capullo. On és la meva filla?

En Toni ens diu:

La meva carrera artística va començar bastant tard, tot i que el meu caràcter ja m' incitava a la comèdia i la interpretació. A part dalgunes cosetes a nivell escolar, la meva primera feina va ser  una figuració a la película de Woody Allen Vicky,Cristina Barcelona . A partir daquí  estava clar que aquest era el meu mon. Vaig decidir preparar-me acadèmicament, així doncs  vaig cursar tres anys ( 9 hores setmanals )  dinterpretació a lAula de Teatre de Mataró, mes un altre curs tipus master. També he assistit a varis tallers i seminaris, sempre amb la intenció de millorar la meva preparació com actor.

I la veritat es que des de les hores no he parat de treballar pràcticament en tots el mitjans: teatre,cinema,curts, televisió,radio i publicitat.

Tot i que em sento mes còmode fent comèdia, evidentment, no me tancat mai a  cap altra tipus de gènere interpretatiu.


El meu objectiu? : Ser actor professional.